امروز :
جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
ساعت :
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
آقای رییس جمهور، مگر آموزش و پرورش بنگاه اقتصادی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی شهید آیت / سخنی کوتاه با رئیس محترم جمهور درمورد سیاست های اعمال شده از سوی دولت تدبیر و امید، برای نظام آموزش و پرورش کشور

آقای روحانی مگر آموزش و پرورش بنگاه اقتصادی است...
هوالعلیم
طرح خرید خدمت، خصوصی سازی آموزش و پرورش، عدم اجرای طرح رتبه بندی معلمان، و اینک استخدام پیمانی دانشجو معلمان جدیدالورود دانشگاه فرهنگیان و...  .
اینها گوشه ای از خدمات دولت محترم تدبیر و امید به آموزش و پرورش می باشد. 
دیگر آموزش و پرورش و فرهنگیان کشور به این عادت کرده اند که مثلاً هر ماهی یا چند هفته یکبار خبری یا طرحی تعجب آور و ناخوشایند از تغییر شرایطشان یا طرحی جدید در آموزش وپرورش بشنوند.
هر چه بیشتر میگذرد احساسم بر این بیشتر میشود که واقعا دولت محترم  تدبیر وامید کمر همت بسته است تا فاتحه دانشگاه سربار (به نظر آنها) فرهنگیان را بخواند. 
سوالی که ذهن بنده را مشغول کرده این است که سند تحول آموزش و پرورش در این دولت به چه کار می آید؟
البته فکر کنم جواب دولت این باشد: در همه کشور ها یک سند بالا دستی در زمینه آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت آن کشور وجود دارد، خب ما هم داریم البته آن هم با چه اسم با مسمایی «سند تحول بنیادین آموزش و پرورش»!!!
اگر مطابقت های این سند را با طرح های ایجاد شده توسط دولت مثلاً همین طرح خرید خدمت آموزشی بررسی کنیم درمی یابیم مطابقت ندارد که هیچ، حتی مغایرت های زیادی هم دارد!!
امروز که داشتم نگاهی به سند تحول می‌انداختم برخی مغایرت ها را با طرح خرید خدمت نگاهم را جلب کرد:
مغایرت با راهکار 2-8:ایجاد سازوکار لازم برای تقویت جایگاه و منزلت معلمان. 
مغایرت با راهکار 2-10: استقرار نظام سنجش صلاحیت های عمومی، تخصصی و حرفه ای معلمان.
مغایرت با تمام راهکار های بند 12: افزایش خدمات و تامین رفاه درخور فرهنگیان .
در انتهای یادداشتم روی سخنم با رییس جمهور محترم می باشد:
آقای روحانی همانطوری که آگاهید حال آموزش و پرورش بس پریشان و خراب  است. آقای روحانی مگر آموزش و پرورش بنگاه اقتصادی است که شما با لحنی منت بار سرمایه‌گذاری در آ.پ را به ضرر بودجه که صرفاً جنبه اقتصادی و مالی دارد، می دانید. آقای روحانی  خواهشا اگر در مقام درمانگر هستید، سعی کنید مانند بیشتر طرح هایی که در دولت شما حال آموزش و پرورش و فرهنگیان کشور را گرفت و نمک روی زخمشان پاشید، عمل نکنید. آقای روحانی  برای چندمین بار؛ گرفتن حال فرهنگیان کشور یعنی گرفتن حال فرزندان این سرزمین و در نتیجه عقب ماندن  کشور از مسیر توسعه...
 
والسلام علی من التبع الهدی...
5 1 1 1 1 1