امروز :
جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
ساعت :
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
فاوا بسیج شهیدآیت : تمام قد آماده خدمت به کشور و دولت هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهیدآیت / فاوا بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهیدآیت به مناسبت چهلمین سالگرد شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیامی منتشر کرد؛ که در بخشی از آن آمده است:

چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم جهت تقدیر از پژوهشگران پرتلاش و ارج نهادن به مساعی ارزشمند علمی دست اندرکاران این حوزه است. اندیشمندانی که با ایده‌های خلاقانه و نوآوری‌های خودمی توانند گام‌های موثری در حل مشکلات کشور برداشته و زیربنای مناسبی جهت تحقق چشم انداز پیشرفت ایران اسلامی باشند.

تمام ادیان الهی و به طور ویژه دین مبین اسلام، برای پژوهش و جستجو در عالم علم اهمیتی ویژه و وافر قائل است، تا آنجا که مداد علما را برتر و والاتر از خون شهدا می‏‌داند و دانش‏‌اندوزی و طلب علم در پیشگاه خداوند بسیار مهم و گرامی می‏‌شمارد.

در این مقطع زمانی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیزم، تمام تلاش خود را با هدف ایجاد اختلاف در میان مسلمانان، سیاه نمایی، وارونه سازی و انحراف از مسیر اسلام حقیقی به کار گرفته اند، وظیفه و تعهد نخبگان و پژوهشگران مسلمان است که در دایره معارف و آموزه‌های دین مبین اسلام و با بهره بردن از اخلاق و سنت حسنه نبی مکرم اسلام، به مقوله همگرایی و هم افزایی برای شناسایی و تحقق بستر‌ها و راهکار‌های تقویت و تعمیق وحدت مذاهب اسلامی و پیشرفت جوامع مسلمان بیندیشند.

در آخر ما دانشجویان انقلابی اعلام می کنیم تمام قد آماده‌ خدمت به کشور عزیزمان و دولت گرامیمان می‌باشیم تا با جهاد علمی قدمی در راه تحقق اقتصاد مقاومتی و خودکفایی ایران سرافرازمان برداریم
5 1 1 1 1 1