امروز :
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
ساعت :
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مراسم افتتاحیه سومین دوره مقدماتی «نظام مباحث آموزش و پرورش» با حضور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در اردوگاه سیدالشهداء آبعلی برگزار شد.در این مراسم سجاد صدیقی در جمع 257 نفر از دانشجومعلمان و معلمان سراسر کشور ضمن بیان اهداف نهضت عاشورایی به تبیین رسالت معلمان در آموزش و پرورش پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهیدآیت / در ابتدای این مراسم مسئول سومین دوره نظام مباحث آموزش و پرورش در خصوص اهداف و محتوای این دوره نکاتی را بیان نمود. علی قهرمانی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری این دوره با محوریت کلمه «لا اله الا الله» به تبیین این کلمه پرداخت. وی خاطر نشان کرد که در این دوره به بررسی نظام های غیر توحیدی با تاکید بر بخش «لا اله» و به بررسی نظام توحیدی با تاکید بر بخش دوم این کلمه یعنی «الا الله» پرداخته می شود. 

 

سپس مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ضمن بیان اهداف نهضت عاشورایی به تبیین رسالت معلمان در آموزش و پرورش پرداخت. سجاد صدیقی با انتقاد از قرار گرفتن مشکلات معیشتی در راس مطالبات فرهنگیان تاکید کرد که باید تمرکز بر روی مسائل تربیتی و آموزشی کشور باشد.و

4.5 1 1 1 1 1