امروز :
شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ساعت :

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

به گزارش دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهیدآیت،کتاب تکنیک و هنر عکاسی با همکاری مشترک یدالله عابدی و رضا قلیچ خانی در یکصد و دوازده صفحه همراه با ده ها تصویر رنگی روانه بازار نشر شده است که بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهیدآیت تألیف این کتاب را به استاد محترم دانشگاه فرهنگیان شهیدآیت دکتر عابدی تبریک عرض می نماید.

در این اثر تلاش شده است که با جمع آوری اطلاعات از منابع مختلف،مطالب مورد نیاز علاقه مندان آماتور و حرفه ای عکاسی ارائه شود.تاریخچه عکاسی،لنز،شاتر،انواع نورسنج ها،فیلتر،عکس برداری در شب و جلوه های خلاق مختلف،اصول و نکاتی ساده در عکاسی و عکس برداری پانورما از جمله مطالب مطرح شده در این کتاب هستند.

عابدی که دکترای تخصصی زبان و ادبیات فارسی دارد، سال ها در انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان مدرس و داور فعالیت کرده و در کنار کارگردانی بیش از هفده فیلم کوتاه، ده ها رتبه ملی و استانی را در مسابقات عکاسی و فیلم سازی کسب کرده است.

قلیچ خانی دیگر مولف این اثر نیز به عنوان فارغ التحصیل رشته عکاسی در مقطع کارشناسی بوده و ضمن عکاسی خبری و مستند برای خبرگزاری ایمنا و روزنامه اصفهان زیبا، سال ها در انجمن سینمای جوان تدریس کرده و در مراحل مختلف تولید بیش از شصت فیلم کوتاه، داستانی و مستند نیز به عنوان عکاس و فیلم بردار مشارکت داشته است.

5 1 1 1 1 1