امروز :
جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
ساعت :
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به گزارش روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهیدآیت، بسیج دانشجویی دانشگاه طی سخنان نسنجیده و خلاف واقع معاون اول ریاست جمهوری و قضیه برجام بیانیه ای صادر کرد که در ادامه می توانید ملاحظه نمائید

آقای رئیس جمهور معنایی ندارد بعد از حدود دوسال کارشکنی آقایان به اصطلاح حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران پایبند به برجام بماند.

آقای رئیس جمهور تا کی باید منتظر خیمه شب بازی های کسانی قرار بگیریم که فقط صحبت کردن را خوب بلدند و گاهی جمهوری اسلامی ایران را مسئول خروج آمریکا از برجام می دانند.آیا براستی شما به عنوان یک حقوق دان و سیاستمدار مملکت این جمله معروف را نمی دانید که از قدیم می گویند نقض عهد در برابر نقض عهد و پایبندی به عهد در مقابل پایبندی به عهد، یا فقط بلدید آن را در تریبون های زنده فریاد بزنید.

ما جامعه ی روشنفکر جامعه یعنی جامعه ی فرهنگی از شما انتظار داریم که این بار پاسخ ما نسبت به خروج یکجانبه آمریکا از برجام خروج از پیمانNPT باشد تا این آقایان غرق در لجن و فساد اخلاقی بفهمند که صبر راهبردی جمهوری اسلامی ایران حدی دارد و جمهوری اسلامی ایران بیش از این نمی نشیند تا کاخ نشینان پوشالی کاخ سفید به ما به شکل حقیر آمیزی نگاه کنند.

آقای رئیس جمهور عقلای سیاسی و سردمداران نظام سلطه که جز زانو زدن جمهوری اسلامی ایران در برابر خواسته های شیطانی خودشان چیز دیگری از ما نمی خواهند تاکنون هیچ گام تاثیرگذاری برنداشته اند بنابراین چه لزومی دارد که ما هر چند وقت یکبار گام های کم تاثیر و ناکارامد در برجام برداریم.البته این تنها حرف ما نیست بلکه گاهی همین افراد لیبرال به این موضوع اشاره می کنند که سه گام قبلی جمهوری اسلامی ایران در مقابل نقض عهد آمریکا خیلی جدی نبوده است از جمله همین خانم موگرینی.

آقای رئیس جمهور تا زمانی که اروپایی‌ها هزینه‌ای برای فعالیت‌های ضد ایرانی پرداخت نکنند، کار جدی انجام نخواهند داد و این قدم‌هایی که تا الان انجام شده نیز، قدم‌های جدی نبوده است، یعنی کار جدی انجام نشده و فاصله زمانی زیادی هم بین این قدم‌ها بوده است بنابراین ما انتظار داریم که حداقل یکبار در عمر زندگی اتان حرف ما را گوش دهید و با فریاد رسا خروج از برجام و  NPTرا اعلام نمائید..

آقای رئیس جمهور زمانی که شما به طرف مقابل فرصت می‌دهید که ندانید با دادن این فرصت، کاری را که باید انجام می‌داد، انجام نخواهد داد؛ ولی اگر از اول بدانید قرار نیست طرف مقابل کاری را انجام دهد، دادن فرصت زیاد، اصل داستان را زیر سؤال می‌برد و نشانه ضعف طرف ایرانی محسوب می‌شود.

آقای رئیس جمهور درست است که شما مسئول یک فاجعه ی سیاسی و اقتصادی به اسم برجام در کشور شده اید اما از قدیم می گویند ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است.آقای رئیس جمهور در قضیه برجام و... آبی از اروپا گرم نمیشود، اگر می خواهید فاز جدیدتان را برای پیروزی در انتخابات و بدبخت کردن بیش از پیش مردم فعال کنید تا در انتخابات و بین افکار عمومی حرفی برای گفتن داشته باشید بهتر است دیگر قضیه برجام را تکرار نکنید.

آقای رئیس جمهور ضمن این که باید سلام ما را به آقای جهانگیری برسانید. به ایشان بگویید فرزندان این انقلاب خط قرمزشان رهبری هست و هرگز اجازه نخواهند داد افراد بی لیاقتی مثل شما دروغی را منتسب به رهبری کنند مبنی بر موافقت رهبر معظم انقلاب با لوایح FATF و CFT ، در حالی که حضرت آقا در دیدار عمومی با نمایندگان مجلس گفته اند: «این معاهدات ابتدا در اتاق‌های فکر قدرت‌های بزرگ و برای تأمین منافع و مصالح آن‌ها پخت و پز می‌شود و سپس با پیوستن دولت‌های همسو یا دنباله رو یا مرعوب، شکلِ به ظاهر بین‌المللی می‌گیرد/همانگونه که درباره «برخی کنوانسیون‌های بین‌المللیِ اخیراً مطرح شده در مجلس» گفتیم، مجلس شورای اسلامی که رشید و بالغ و عاقل است، باید مستقلاً در موضوعاتی مثل مبارزه با تروریسم یا مبارزه با پولشویی قانونگذاری کند. البته ممکن است برخی مفاد معاهدات بین المللی خوب باشد، اما هیچ ضرورتی ندارد با استناد به این مفاد به کنوانسیون‌هایی بپیوندیم که از عمق اهداف آن‌ها آگاه نیستیم یا می‌دانیم که مشکلاتی دارند».

براستی چرا برخی مسئولین براحتی به خود اجازه می دهند به رهبر انقلاب افتراء بسته تا اذهان مردم را با خود همراه نموده و به اهداف سیاسی شان برسند؟ آیا تضمینی وجود دارد افرادی که با عملکرد غلط خود اوضاع اقتصادی و فرهنگی مملکت را به اینجا رسانده اند، دست از تهمت و افتراء به شخصیت بزرگوار نائب امام عصر(عج) برداشته و رسماً عذرخواهی نموده و به فرامین او جهت حل مشکلات کشور که همان تکیه به داخل و مقاومت در برابر زیاده خواهی آمریکاست، گوش فرا دهند؟

با این وجود، این مطالبه عمومی از دستگاه قضا و جناب آقای حجة الاسلام والمسلمین رئیسی وجود دارد که انتساب یک دروغ آشکار به رهبر معظم انقلاب توسط برخی مسئولین را در اسرع وقت پیگیری کرده و بدون ملاحظه جایگاه اشخاص برخورد قانونی صورت بگیرد.

بهتر است به جای حرف زدن عمل کنیم و به جای تکیه زدن به نظام سلطه به جوانان نخبه ایرانی بها دهیم.

و من ا... التوفیق

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهیدآیت

1398/8/6

5 1 1 1 1 1