امروز :
جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
ساعت :
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
مسئولیت هر ناامنی برای دانشمندان هسته‌ای متوجه دولت و شورای عالی امنیت ملی است

مسئولیت هر ناامنی برای دانشمندان هسته‌ای متوجه دولت و شورای عالی امنیت ملی است/ جنبش دانشجویی برخورد انقلابی می‌کند

دبیر انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به بازدید بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از دانشگاه‌های کشورمان گفت: مسئولیت مستقیم هر گونه ناامنی برای دانشمندان هسته‌ای متوجه دولت آقای روحانی و شورای عالی امنیت ملی است.

به گزارش دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مرکز شهیدآیت:گلرو مفرد دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به بازدید بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از دانشگاه‌های کشورمان گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که یک اشتباه تاریخی و بسیار بد توسط مسئولان کشوری و شورای عالی امنیت ملی دوباره در حال تکرار است.
وی افزود: اجازه دادن به بازرسان آژانس اتمی برای بازدید از مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها اتفاق تلخی است که پیش از این موجب شهادت تعدادی از دانشمندان کشورمان شد، چون بازرسان آژانس در پوشش بازرس اقدام به جاسوسی کرده اطلاعات بدست آمده را در اختیار سرویس‌های جاسوسی اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و اسرائیل قرار می‌دهند..
 
گلرومفرد افزود: اکنون نیز شاهدیم که با دستور شورای عالی امنیت ملی بازرسی از مراکز علمی و دانشگاهی کشورمان توسط بازرسان آژانس در حال تکرار است و این در حالی است که نیرو‌های انتظامی و مسلح کشورمان بدون مجوز رئیس دانشگاه حق ورود به دانشگاه را ندارند، اما بازرسان آژانس که جاسوسی آن‌ها محرز است راحت و بدون هیچ دردسری از مراکز تحقیقاتی بازرسی می‌کنند با این وجود هم وقتی بازرسی‌های محرمانه آژانس رسانه‌ای می‌شود به این نیز اعتراض کرده و با پیگیری‌های وزارت ارشاد در جهت بایکوت خبر حرکت می‌کنند به گونه‌ای که روی این موضوع سرپوش بگذارند. بدون شک این گونه اقدامات منافع ملی و امنیت ملی کشور را به خطر می‌اندازند.
 
وی اظهار کرد: بدون شک مسئولیت مستقیم ناامنی‌ها و اتفاقات غیر منتظره مثل شهادت دانشمندان هسته‌ای بر عهده شورای عالی امنیت ملی و دولت آقای روحانی است.
 
وی افزود: چند روز پیش هم در نامه‌ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی گوشزد کردیم که اگر این رفتار‌ها از شورای عالی امنیت ملی ادامه پیدا کند جنبش دانشجویی به صورت آتش به اختیار و با یک برخورد انقلابی مانع می‌شود.
1 1 1 1 1