امروز :
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
ساعت :
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
بیانیه بسیج دانشجویی درباره حماسه عظیم 9 دی

تا 25 سال اینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت، حامیان غربی و عربی رژیم صهیونیستی نیز بدانند ملت ایران به عنوان پیش قراول مبارزه با ظلم و آدمکشی در جهان، بر عهد خود با بنیانگذار انقلاب اسلامی و خلف صالحش امام خامنه ای (حفظه الله) استوار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان شهید آیت:شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن روز نکبت بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است :

 

تا 25 سال اینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت به فضل الهی و در همین مدت هم روحیه اسلامی مبارز ، حماسی و جهادی یک لحظه صهیونیست ها را راحت نخواهد گداشت.

                                                                                                        مقام معظم رهبری(حفظه ا...)

امروز که دوباره صفحات تاریخ را ورق میزنیم به قردادی ننگین بین اعراب و اسراییل بر می خوریم که پاره ی تن اسلام را تکه کردند. امروز در هفتاد و یکمین سالگرد روز نکبت،نه تنها قلب داغدار اسلام برای پاره ی تنش التیام نیافته است بلکه بیش از گذشته در آتش آه مظلومان می سوزد و درد می کند.

کشتار وحشیانه مردم مسلمان فلسطین در غزه و کرانه باختری چیزی جزسکوت مجامع بین المللی را به همراه نداشته است مجامعی که روزی با تقسیم فلسطین به دو بخش یهودی و فلسطینی درواقع هدف تصرف کامل قبله اول مسلمین را پیگیری می کردند چنانکه به هدف خود رسیدند ، هرچند خوی وحشی گری این سگ هار در منطقه بر کسی پوشیده نیست ولی نمی‌توان صهیونیست‌ها را به تنهایی عامل توطئه، اشغال و آوارگی ملت فلسطین دانست و در واقع باید این حقیقت را درنظر گرفت که اشغال سرزمین فلسطین نتیجه همکاری تمامی سردمداران نظام سلطه در زمان قیومیت انگلستان بر فلسطین و کوتاهی حاکمان خائن کشورهای عربی و اسلامی در آن مقطع تاریخی بوده است.

این رژیم تو خالی و پوشالی بارها در برابر اراده ی فولادین و مستحکم جوانان فلسطینی که با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ایران و اندیشه های امام خمینی(ره)، مقاومت و سازش ناپذیری در برابر متجاوزان را سرلوحه ی خود قرار داده اند، سر تسلیم فرود آورده است که نمونه بارز آن جنگ های 33، 23، و9 روزه در لبنان و غزه بوده است.
بدون شک و بر اساس وعده های تخلف ناپذیر خداوند متعال در قرآن کریم، ظلم و ستمگری هیچگاه پا برچا نخواهد ماند و با حاکم شدن حق، باطل نابود خواهد شد. < انَّ الأَرضَ لِلَّهِ یورِثُها مَن یَشاءُ مِن عِبادِهِ ۖ وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقینَ> (الاعراف 128)

و همانطور که رهبر معظم انقلاب در سال1394 فرمودند(رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید) و هم اکنون نیز کاملا مشهود است که حیات این رژیم جعلی و وحشی رو به زوال است و جبهه مقاومت و حزب الله با تمام قوا در برابر این قدرت توخالی ایستادگی کرده و  در برابر حملات آنها نیز جواب هایی دندان شکن میدهد.

انتظار میرود همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره )فرمودند:"فلسطین پاره تن اسلام است"و"اسرائیل باید از صفحه روزگار محو گردد"؛ مسئولان دستگاه دیپلماسی  نیز دنباله رو افکار و آرمانهای بلند امام امت و رهبر معظم انقلاب بوده و نامشروع خواندن این رژیم غیر قانونی را سر لوحه کار خود قرار داده  و کمک به حل مسئله فلسطین که حل مسئله جهان اسلام است را به عنوان یکی از مهمترین الویت ها و اصول سیاست خارجی دانسته و دنبال نمایند.حامیان غربی و عربی رژیم صهیونیستی نیز بدانند؛ امروز ملت ایران به عنوان پیش قراول مبارزه با ظلم و آدمکشی در جهان، بر عهد خود با بنیانگذار انقلاب اسلامی و خلف صالحش امام خامنه ای (حفظه الله) استوار است.

بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی اعلام میدارد که با تمام قوا در راه اسلام و انقلاب و برای اجرای فرمان رهبری معظم مبنی بر نابودی اسرائیل تلاش کرده و و از هیچ کوششی دریغ نمیکند و تا این دندان لق را از جای نکند از پا نخواهد نشست و با استعانت از خداوند متعال و راهبری نائب امام زمان (عج) و امیدوار به وعده حق الهی در راه تحقق حکومت عدل، لحظه ای غفلت نخواهد ورزید.

باشد که این مجاهدت ها به رهنمود های مقام معظم رهبری(حفظه ا...) به ظهور مولایمان حضرت صاحب الزمان(عج)بینجامد.

و من الله التوفیق

1 1 1 1 1