امروز :
سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
ساعت :
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
حضور اثربخش رسانه‌ای در راهیان‌نور از وظایف دانشجویان است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: حضور اثربخش رسانه‌ای در اردوهای راهیان‌نور از وظایف دانشجویان انقلابی است.

به گزارش پایگاه اطلاع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهیدآیت / محمدجواد نیک روش صبح امروز در اختتامیه دوره خادمان رسانه‌ای راهیان‌نور که در مجتمع شهید آوینی صداوسیما برگزار شد، گفت: دوره آموزشی و تولیدی خادمان رسانه‌ای راهیان‌نور با هدف تقویت جبهه انقلاب از دیدگاه رسانه‌ای برگزار شد.

وی در ادامه افزود: حضور اثربخش رسانه‌ای در اردوهای راهیان‌نور  از وظایف دانشجویان انقلابی است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: مناطق عملیاتی یادگاران دفاع مقدس هستند که جلوه‌ای از جنگ سخت بود، اما اکنون بستری برای حضور در عملیات جنگ نرم فراهم شده است که نیازمند ورود دانشجویان فعال رسانه‌ای است.
نیک‌روش عنوان کرد: دانشجویان همانند همه زمینه‌ها که پیشرو و پیشران هستند لازم است در جبهه رسانه‌ای راهیان نور هم مشارکت کنند.

وی تاکید کرد: دفاع مقدس تجلی حقیقت بود و ماهیت و اقتضاء رسانه نیز انعکاس حقیقت است؛ شاید این حرف انتزاعی به نظر برسد آما دفاع مقدس و انقلاب اسلامی سبب شد تا این حقیقت‌گرائی به واقعیت تبدیل شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: دفاع مقدس و مناطق عملیاتی آن دوران زمینه‌ای برای پیدا کردن سوژه‌های رسانه‌ای فراهم کرده که شرکت کننندگان در دوره آموزشی خادمان رسانه‌ای به‌طور ویژه و سایر دانشجویان نیز به‌صورت عمومی می‌توانند از این بستر استفاده کنند.

نیک‌روش تصریح کرد: مقام معظم رهبری از دوران دفاع مقدس با عنوان گنجینه یاد می‌کنند که برای استخراج این گنجینه ابزاری مورد نیاز است و ابزار استخراج گنجینه دفاع مقدس، اردوهای راهیان نور است.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان باید از لحاظ فکری جلوتر از جامعه باشند و این قشر پیشرو باید با مهارت‌های رسانه‌ای برای تجلی بهتر گنجینه راهیان‌نور و دفاع مقدس آشنا شوند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور اعلام کرد: راهیان‌نور سبب اثربخشی فرهنگی و معنوی در سطح جامعه می‌شود.

1 1 1 1 1