امروز :
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
ساعت :
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
ناوهای آمریکا را می‌توانیم طوری دقیق بزنیم که موشک وسطش فرود آید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهیدآیت صدای خوردشدن استخوان آمریکا در منطقه می آید زیرا ناوهای آمریکا را می توانیم آنچنان دقیق بزنیم که موشک وسط اش فرود آید.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اقدامات آمریکاییان در منطقه غرب آسیا گفت: صدای خورد شدن استخوان آمریکایی‌ها در منطقه می‌آید.

خبرنگار سیاسی بسیج دانشجویی شهیدآیت نوشت: اسماعیل قاآنی ظهر امروز در مراسم یادواره ۱۱۱ شهدای شهرستان راز و جرگلان خراسان شمالی اظهار کرد: وحدت در کشور ایران اسلامی برای اهداف بلند نظام اسلامی و پیاده کردن دین خدا و اجرای کتاب خدا ایجادشده و در حال زندگی شرافتمندانه است.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه پنجم آن گفت: دشمنان گذشته انقلاب اسلامی آرزوهای خود را به گور بردند و دشمنان فعلی نیز حرف‌ها و آرزوهای خود علیه نظام و انقلاب را با خود به گور خواهند برد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با برشمردن برخی از توطئه‌ها علیه انقلاب گفت: توطئه‌های دشمنان از همان ابتدا آغاز شد و در سال‌های ۶۰ و ۶۱ مردم را در خیابان‌ها می‌کشتند و پس‌ازآن ایجاد قائله‌ها و بحران‌های مرزی و قومی و سپس جنگ تحمیلی ۸ ساله ازجمله این توطئه‌ها بوده است.

وی عزت و سربلندی انقلاب را به برکت وجود شهدا دانست و افزود: اثرگذاری نظام اسلامی نعمت شهدا در کشور است و شهدا راه نجات برای ملت‌های مستقل جهان بوده که راه جنگ عزتمندانه را به همگان یاد داده‌اند.

قاآنی با اشاره به مقاومت و جنگ فلسطینی‌ها در مناطق اشغال‌شده تصریح کرد: فلسطینی‌ها ۷۰ سال در حال جنگ هستند ولی عزتمندانه ترین زمان این مقابله ایستادگی در جنگ ۲۲ روزه بوده است.

وی با یادآوری جنگ شش روزه رژیم صهیونیستی علیه سه کشور عرب و شکست این کشورها گفت: این رژیم از هرکدام از این سه کشور مناطقی را غصب کرده و حتی در پیمان ذلت‌بار کمپ دیوید نیز این مناطق را به آن کشورها بازنگردانده است.

این مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر درس گرفتن رزمندگان فلسطینی از مکتب شهدای انقلاب اسلامی افزود: عزت و قدرت اکنون در منطقه غزه و مردم فلسطین فراگیر شده به‌نحوی‌که حتی در ۲۲ روز رژیم صهیونیستی نیز نتوانست خاکی از غزه را بگیرد و اکنون در حال دیوارکشی به ارتفاع شش متر در اطراف خود هستند.

وی وضعیت رژیم اشغالگر قدس را ازجمله کشورهای نابسامان در جهان یاد کرد و ادامه داد: امنیت این منطقه را آمریکا تأمین می‌کند و باید این ضمانت توسط رئیس‌جمهور آمریکا تأیید شود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه اتفاقات ۱۱ سپتامبر را خودزنی صهیونیست آمریکایی دانست و افزود: این رفتار دو جنگ بزرگ را به منطقه تحمیل کرد که اکنون اذعان هزینه ۷ هزار میلیارد دلار را داشته و چیزی گیرشان نیامده است.

وی آمارهای کشته‌شدگان آمریکایی در این جنگ‌ها بر اساس منابع مطلع را بیش از ۱۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: آمریکایی‌ها این رقم را ۵ هزار نفر کشته‌شده اعلام می‌کنند.

قاآنی در بخش دیگر به ایجاد داعش از سوی کشورهای غربی و سرمایه‌گذاری حکام سعوی اشاره و اظهار کرد: هیچ ارتش کلاسیکی در برابر این نیروهای داعش توان ایستادگی نداشت و اگر فرهنگ شهدا و انقلاب اسلامی نبود این‌ها خود را به دنیا تحمیل می‌کردند. اکنون استخوان‌های آمریکایی‌ها در منطقه در حال خورد شدن است و صدایشان در آمده است. ناوهای آمریکایی در منطقه زمانی مظهر قدرت آمریکایی‌ها بود اما امروز همه می‌دانند که ناو آمریکا در هر نقطه‌ای از آب‌های منطقه‌ای ایران باشد در محدوده برد موشک‌های ما قرار دارد و نظام قادر است در محدوده برد موشک‌های خود ناوهای آمریکایی را با چنان دقتی بزند که در وسط ناو فرود آید.

وی در انتها مسیر انقلاب اسلامی را روشن توصیف کرد و گفت: این آرزوی دیرینه شهدا در انتها محقق خواهد شد و با درس از شهدا و ادامه آن به‌سوی حکومت جهانی امام زمان پیش می‌رویم.

1 1 1 1 1